جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

اصلاح قانون نهاد گامی کوچک در برطرف کردن مشکلات این شبکه بزرگ فرهنگی کشور است

غلامرضا منتظری

غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره با جایگاه اهمیت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حوزه فرهنگ اصلاح قانون نهاد را گامی کوچک در برطرف کردن مشکلات این شبکه بزرگ فرهنگی کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گرگان و آق قلا ضمن حضور در غرفه نهاد و گفت و گو با مهدی رمضانی دبیرکل نهاد در جریان فعالیت های فرهنگی و ترویجی کتابخانه های عمومی قرار گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت رفع مشکلات قانونی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: یکی از موانع مهم گسترش حوزه نفوذ کتابخانه های عمومی رفع مشکلات قانونی بود که در کمیسیون فرهنگی تلاش شد ضعفی که در گذشته وجود داشت بازنگری شود. در این بازنگری تلاش شد هم در ساختار شاهد تحول و تغییر باشیم و هم در حوزه معیشتی.

وی افزود: در ساختار کارهای خوبی شکل گرفت و در مسائل معیشتی که خارج از حیطه اختیارات کمیسیون است تلاش شد از فصول مختلف قانونی استفاده شود. ان شاء الله قانون جدید امسال  نهاد در صحن به تصویب خواهد رسید.

غلامرضا منتظری با تاکید بر جایگاه نهاد در حوزه فرهنگ کشور تصریح کرد: نهاد کتابخانه های عمومی کشور نقش بسیار تعیین کننده ای در حوزه فرهنگ دارد چرا که کارش گستردن سفره فرهنگی برای همه مردم است و می تواند جان های تشنه را در بوستان علم و دانش سیراب کند.

اصلاح قانون نهاد گامی کوچک در برطرف کردن مشکلات این شبکه بزرگ فرهنگی کشور است

اصلاح قانون نهاد گامی کوچک در برطرف کردن مشکلات این شبکه بزرگ فرهنگی کشور است

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 11 =